10 februari 2009

Vad har jag gjort...

...som förtjänat denna?



Vi har internpost på jobbet, det kommer post två gånger om dan, och man brukar ju som kasta ett getöga för att kolla om det kommit någon mumsig surdeg som nån annan tycker man borde ta tag i.
Vad ligger då där helt plötsligt?
En STOOR chokladkaka med ett tydligt "Tack!" textat - och min absoluta favorit. Får ständigt lov att tygla mig för att inte ha en på lut att ta till kaffet, har inte köpt nån än i år. (När L är hemma får man gömma dom noga.)
Vad jag eventuellt har gjort för att förtjäna detta har jag ingen aning om!
Men roligt var det, och gott till kaffet nu i kväll, tog två rutor.

Mums på er!

2 kommentarer:

  1. Haha, nu kan jag ju lämna kommentarer! Kul kul.

    SvaraRadera
  2. Näru, jag har slutat käka godis så du kan lägga den precis vart du vill och jag lovar att jag inte ska mumsa en endaste bit =)
    BTW, undra om personen i fråga visste att Daim var din favvo eller om det bara var en lyckoträff..
    /Lina

    SvaraRadera