25 april 2009

Idag ska jag till Åre


Klockan är 7 och det ser ut som ovan mot Oviksfjällen.
Ser minst lika bra ut i Åre.
Verkar dock blåsa på skutan, tyvärr är det också plusgrader även i högzon.
Klicka här och du kan kolla läget på skutan.
Nu blir det till att göra frukost.
-----------------
Nu är kl 8:15 och jag har: Ätit frukost, fått ditt linserna (detta har tidigare varit stooort projekt för mig men numer går det bättre).
Lars kom hem från Whistler igår och han är på väg, jag får alltså sällskap idag.
Såg att många liftar öppnade redan 07.00 tack vare (eller är det på grund av?) Skutskjutet.
Nu är fågan hur mycket ska man klä sig? En sak är säker jag tar oftare för mycket än för lite på mig.
------------------
8:55 Lars har 10 min kvar hit och nu stänger jag av datorn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar